Reklamační řád
společnosti AGILA TRADE s.r.o.
V případě reklamace postupujte prosím následovně:
1. Reklamované nádobí (čisté, odmaštěné) odešlete na adresu výrobce:
AGILA TRADE, s.r.o., Mírová 87/2, 679 04 Adamov
2. Přiložte prosím doklad o nabytí nádobí, telefonický kontakt, případně i e-mailovou adresu pro posouzení oprávněnosti reklamace prodejním místem.
Řešení reklamace:
Reklamace bude řešena nejpozději do 30 dnů od přijetí (obvykle však do 10 dnů)
1. oprávněná reklamace
- odstranitelné vady – budou řešeny opravou nádobí
- neodstranitelné vady – budou řešeny výměnou, případně dobropisem
2. neoprávněná reklamace
- nádobí bude po dohodě se zákazníkem opraveno za úhradu a na dobírku odesláno zpět k zákazníkovi (o této možnosti bude zákazník informován telefonicky)
- nádobí bude vráceno (v případě, že zákazník nemá o opravu zájem, nebo nelze nádobí opravit, nebo nebyl zákazník telefonicky k zastižení)
Oprávněnost reklamace „Ano nebo ne?“
Nové nádobí
Exkluzivní nádobí řad TITANO, PROTITAN, TEQ je vyráběno ručně a každý vyrobený kus je faktickým originálem. Drobné optické nebo designové nejednotnosti na povrchu nádobí nejsou důvodem k reklamaci.
Používané nádobí
Poškrábané nebo oprýskané dno způsobeno mechanickým poškozením případně běžným opotřebením. Nemá žádný vliv na funkčnost nádobí, není důvodem k reklamaci.
Propálené dno
Způsobené přílišným přehříváním prázdného hrnce, charakteristické zbarvení funkční plochy dohněda. Není důvodem k reklamaci.
Hluboké rýhy
Způsobené tvrdým ostrým předmětem – viz informace o výrobku, nejsou důvodem k reklamaci.
Odřený okraj
Způsobený běžným, mechanickým opotřebením pokličkou, nesnižuje funkčnost nádobí, není důvodem k reklamaci.
Poškozený povrch vnitřního dna
Způsobený opakovaným dlouhodobějším skladováním potravin a uvařených pokrmů, charakteristický v počáteční fázi drobnými puchýřky, není důvodem k reklamaci.